Welcome!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 5 girls and 5 guys.

Go down 
AuthorMessage
Let.It.Rain.(:
Admin
avatar

Posts : 121
Join date : 2009-03-28

PostSubject: 5 girls and 5 guys.   Sun Apr 05, 2009 8:57 pm

RULES:
fill out the 5 girls and 5 guys FIRST, before looking at the questions.
oh, and you can't change them.


Pick 5 Girls:
1. kelly
2. bella
3. may
4. andrea
5. michelle.

Pick 5 Guys:
6. mitch
7. ricky
8. carlo?
9. david??? (can't think of any one)
10. ...my DAD.

How did you meet each person?
1. school
2. school
3. school
4. school
5. chinese school.
6. school
7. school
8. school
9. school
10. ..birth?

Tell us something unique about each of them?
1. is so random but hilarious.
2. loves sports. alot.
3. ..LIKES..mango ice cream. o-o
4. a fabulous artist.
5. loves to swear.
6. is a player.
7. ..wears his hat a lot.
8. mitchell's friend?
9. that guy.
10. is .. funny.

Random Questions:
What would you do if no.2 came to you and told you she was pregnant and no.9 was the father?
WHOA.
OH MY GOD.
HELL.
NO.

Is no.1 your best friend?
one of them

What is no.6 to you?
my..frienemy.

Have you ever thought about having sex with any of them?
ew.

Would you ever kiss any of them?
no.

If you could pick one girl and one guy to go on vacation with, who do you choose?
can't choose between the girls and..the guys are mostly all jerks.

Which guy and girl do you think you can trust the most?
girl = kel. probably.
guy = dad. hah.

What would you do if no.3 & no.10 hooked up?
my dad's married, fool

If no.1 was in jail, where would you be?
she's not the type of girl to cause THAT much trouble..
or is she? :affraid:

Have any of them seen you cry?
yes.

Have you seen any of them cry?
yeah.

Are any of them dating eachother?
no.

Are any of them family?
yes

If you could pick one guy and girl to get married, who would you pick?
um. mitch and that hobo right there -point-

Who do you think you would be able to live with?
one of the girls.

What would you do if no.8 cheated on their partner?
i wouldn't care. o-o

Who do you think you couldn’t live without?
all the girls.

Who could you live without?
mitch, ricky, carlo, and david.

Have you ever committed a crime with any of them?
no.

Would you rather wake up next to no.4 or no.10?
#10: dad...
it would be weird if it was me and andrea..

Who is no.6 dating?
linda.
>.>

Who is no. 2 dating?
nobody.

Do you think no.7 smells good?
wtf.

Is there anything you want to tell no.5?
...HI.

If no.1 lied to you what would you do?
try to find out why??

Who have you known the longest?
#10: my dad.
xD

Who have you known the shortest?
umm
michelle, probably.

Out of the girls who is the:
Tallest:
kelly.

Shortest:
dunno.

Prettiest:
all. (:

Most talkative:
kelly?

Most athletic:
bella or may.

Outgoing:
all, i guess.

Shyest:
bella.
to adults she doesn't know well.

Smartest:
all. :B

Blondest:
lol.

Oldest:
michelle.

Youngest:
may

Most likely to be pregnant in the next year:
none, wtf

Funniest:
all. (:

Out of the guys who is the:
Tallest:
dad.

david?

Hottest:
ew.

Most talkative:
mitch.

Most athletic:
all

Outgoing:
dunno.

Shyest:
carlo?

Smartest:
dad!

Blondest:
mitch.

Oldest:
dad.

Youngest:
no idea.

Most likely to get a girl pregnant in the next year:
ew.

Funniest:
mitch.


Last edited by OMGitzRAIN on Tue Apr 07, 2009 11:23 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://gckar.omgforum.net
Jenny898

avatar

Posts : 81
Join date : 2009-03-28
Location : in my house

PostSubject: re   Mon Apr 06, 2009 9:24 pm

RULES:
fill out the 5 girls and 5 guys FIRST, before looking at the questions.
oh, and you can't change them.


Pick 5 Girls:
1. rainbow
2. bella
3. kavita
4. emma
5. lauren

Pick 5 Guys:
6. mitch
7. ricky
8. mario
9. curtis
10. howell (IDK Y)

How did you meet each person?
1. school
2. school
3. guides
4. pre-school
5. bros school friend
6. school
7. school
8. school
9. school
10. school

Tell us something unique about each of them?
1. serious but funny
2. sports freak (not freak but ubsessd)
3. likes being racist about herself...
4. very smart and nice
5. awsome drawer
6. funny and good at sports
7. stupid...
8. FRICKEN ANNOYING!!!!!!!
9. funny and mean...
10. nerdy

Random Questions:
What would you do if no.2 came to you and told you she was pregnant and no.9 was the father?
CURTIS IS TO OLD FOR YOU BELLA! GOD! LEARN TO LOVE SUM1 CLOSER TO YOUR AGE!!!!!

Is no.1 your best friend?
DUH!

What is no.6 to you?
good friends but not best friend

Have you ever thought about having sex with any of them?
omg wtf!?!

Would you ever kiss any of them?
no. (espcially not the girls)

If you could pick one girl and one guy to go on vacation with, who do you choose?
no.3 and no.9... kavita always wanted to see cutis!

Which guy and girl do you think you can trust the most?
girl = kavita
guy = mitch (wouldnt trust any but mitch is best)

What would you do if no.3 & no.10 hooked up?
that would never happen

If no.1 was in jail, where would you be?
since when was she like that!?!?

Have any of them seen you cry?
yes.

Have you seen any of them cry?
yeah.

Are any of them dating eachother?
no.

Are any of them family?
no

If you could pick one guy and girl to get married, who would you pick?
emma and mitch...
shes gonna kill me if she see's this...

Who do you think you would be able to live with?
one of the girls.

What would you do if no.8 cheated on their partner?
i wouldn't care.

Who do you think you couldn’t live without?
all the girls.

Who could you live without?
all the guys

Have you ever committed a crime with any of them?
no.

Would you rather wake up next to no.4 or no.10?
#4 emma...
not lezbien just normal sleep over but in seperate sleeping bags

Who is no.6 dating?
linda

Who is no. 2 dating?
nobody

Do you think no.7 smells good?
never tried to smell him.... never will...

Is there anything you want to tell no.5?
hi what you doing this week? can i go on a bike ride with you?

If no.1 lied to you what would you do?
laugh unless its mean

Who have you known the longest?
emma

Who have you known the shortest?
howell

Out of the girls who is the:
Tallest:
rainbow

Shortest:
idk

Prettiest:
idk they all are in theyre own way

Most talkative:
mitch

Most athletic:
bella or mitch

Outgoing:
all, i guess.

Shyest:
idk

Smartest:
howell

Blondest:
mario

Oldest:
curtis

Youngest:
rainbow

Most likely to be pregnant in the next year:
none, wtf

Funniest:
all but howell

Out of the guys who is the:
Tallest:
curtis

Hottest:
wtf none

Most talkative:
mitch.

Most athletic:
mitch

Outgoing:
dunno.

Shyest:
carlo?

Smartest:
howell

Blondest:
mitch.

Oldest:
curtis

Youngest:
no idea.

Most likely to get a girl pregnant in the next year:
ew.

Funniest:
mitch
Back to top Go down
View user profile http://www.gckar.omgforum.net/
 
5 girls and 5 guys.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Happy Birthday guys!
» Hey guys, what are your hobbies?
» whoa guys
» Come on guys start posting again.....
» seriously deep omegle conversations

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KAR :: Others :: Quizzes-
Jump to: